Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Ervaringen met VieCuri, Medisch Centrum voor Noord-Limburg (Venlo)

Administrator Premium ++ Account Nationaal Gezondheids Forum's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Standaard Ervaringen met VieCuri, Medisch Centrum voor Noord-Limburg (Venlo)

Adres:
    VieCuri, Medisch Centrum voor Noord-Limburg (Venlo)
    Tegelseweg 210
    Venlo

Bezoek de website van VieCuri

Plaats hieronder jouw ervaringen met VieCuri.

Standaard Re: Ervaringen met VieCuri, Medisch Centrum voor Noord-Limburg (Venlo)

Ik kan alleen maar stellen dat er goede artsen in Viecuri te Venlo zijn, maar ik heb ook ervaring met een arts, die veel voor mij kapot heeft gemaakt door een verkeerde diagnose te stellen.
    Dat heeft een grote weerslag gehad op andere medische disciplines in Viecuri en ben nu in een Academisch Ziekenhuis waar ik uitstekend door behandeld wordt.
    Functioneer goed en voel me vitaal en prima.

Het is belangrijk dat je stappen durft te ondernemen.
    Daarbij moet je zorgen dat je je eigen dossier in huis hebt, voordat je deze stappen gaat ondernemen, om zo goed beslagen ten ijs te komen.

Wil je meer weten hoe ik deze zaak heb aangepakt, mail me op het volgende adres. [email protected]

Hartelijke groet,

Jeike

Soortgelijke onderwerpen

1. Ervaringen met Mesos Medisch Centrum (Oudenrijn)
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met ziekenhuizen in Nederland
    Reacties: 0
    Laatste Post: 10-02-09, 13:30
  2. Ervaringen met Oudenbosch Medisch Centrum
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met ziekenhuizen in Nederland
    Laatste Post: 06-02-09, 12:37
  3. Ervaringen met Maxima Medisch Centrum (Eindhoven)
    Laatste Post: 29-01-09, 17:19
  4. Ervaringen met VU Medisch Centrum
    Laatste Post: 08-01-09, 14:19
  5. Ervaringen met Academisch Medisch Centrum
    Laatste Post: 08-01-09, 13:57