Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Ervaringen met Zuwe Hofpoort Ziekenhuis

Administrator Premium ++ Account Nationaal Gezondheids Forum's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Standaard Ervaringen met Zuwe Hofpoort Ziekenhuis

Adres:
    Zuwe Hofpoort Ziekenhuis
    Polanerbaan 2
    Woerden

Bezoek de website van Zuwe Hofpoort Ziekenhuis

Plaats hieronder jouw ervaringen met Zuwe Hofpoort Ziekenhuis.

Standaard Re: Ervaringen met Zuwe Hofpoort Ziekenhuis

Mijn ervaring met dit ziekenhuis is heel slecht. Ik was s'ochtens geopereerd en s'middags moesten er foto's gemaakt worden. De verpleegkundige reed mij naar beneden, zou mij later ophalen wat ze niet heeft gedaan.
    En dit terwijl de afd.wel gebeld was dat ik klaar was. De morfine pomp reageerde steeds zwakker, al die tijd lag ik in de gang bij radiologie. Heb iemand die langsliep gevraagd of ze aub wilde helpen, zij belde de afd, daar hadden ze zelfs al gegeten bleek toen ik terugkwam. Moest ook nog om een boterham vragen, geen excuses niks. Eigenlijk is dit heel traumatisch geweest, ik heb veel huilbuien gehad door deze ervaring, en heb nu weer tranen in mijn ogen terwijl dit toch al in 2007 gebeurt is, maar het gevoel van machteloosheid komt weer terug terwijl ik dit schrijf. Ik hoop hier nooit meer komen.

Als ziekenhuis streven wij ernaar om goede en professionele zorg te bieden aan onze patiënten. Dat is in uw geval blijkbaar onvoldoende gebeurd. Dat vinden wij vervelend en hiervoor bieden wij u onze excuses aan.

Met vriendelijke groet,
    Zuwe Hofpoort Ziekenhuis

Na een mail van hun gekregen te hebben, heb ik contact gezocht en mijn verhaal gedaan. Ik moet zeggen dat dit naar tevredenheid is afgehandeld.
    Het was een nare ervaring, samenloop van omstandigheden, vergeten doe ik het niet, maar de oprechte excusses van de desbetreffende afdeling heeft het wel wat goedgemaakt.

Soortgelijke onderwerpen

1. Ervaringen met Antonius Ziekenhuis
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met ziekenhuizen in Nederland
    Reacties: 2
    Laatste Post: 06-05-10, 10:39
  2. Ervaringen met Deventer Ziekenhuis
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met ziekenhuizen in Nederland
    Reacties: 0
    Laatste Post: 26-01-09, 15:54
  3. Ervaringen met Lievensberg Ziekenhuis
    Laatste Post: 26-01-09, 14:55
  4. Ervaringen met ziekenhuis Rijnland Ziekenhuis (Alphen a/d Rijn)
    Laatste Post: 05-01-09, 15:21
  5. Ervaringen met ziekenhuis Twenteborg Ziekenhuis
    Laatste Post: 05-01-09, 15:11