Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Geen menstruatie door YAZ?

  1. #1

    Question Geen menstruatie door YAZ?

    Sinds september gebruik ik de nieuwe pil YAZ. De eerste 2 maanden ben ik gewoon ongesteld geworden, daarna, op een spatje na, niet meer.
    Voor de zekerheid een paar keer een zwangerschapstest gedaan, maar die waren allemaal negatief.

    Zou het kunnen dat je door deze pil helemaal niet meer ongesteld wordt?

  2. #2

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Geen menstruatie door YAZ?

    hooi,

    het lijkt me erg stug dat je door die pil niet ongesteld meer zou worden, heb je de bijsluiter goed gelezen?
    Of heb je misschien de laatste tijd veel stress? dit blijkt ook 1 van de oorzaken van het uitblijven van de menstruatie te zijn. Misschien is er hier verder nog een nuttig iemand die ook de pil YAZ gebruikt,

    liefs,

  3. #3

    Standaard Re: Geen menstruatie door YAZ?

    Ik ben even bij de huisarts geweest en 'geen menstruatie' is een van de bijwerkingen.

  4. #4

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Geen menstruatie door YAZ?

    hooi,

    okee mooi, weet je nu tenminste zeker waar het aan ligt!
    al had ik echt geen flauw idee dat geen menstruatie krijgen een bijwerking van die pil is, nja weet ik het nu, heb ik ook weer iets geleerd

    liefs,

  5. #5

    Standaard Re: Geen menstruatie door YAZ?

    Ben blij dit te lezen. Heb na jaren Trinordiol gebruikt te hebben, Trigynon gekregen. Hiervan had ik veel bijwerkingen. Overgestapt op Yazz en na 4 maanden geen menstruatie maakte ik me toch wat zorgen.

  6. #6

    Standaard Re: Geen menstruatie door YAZ?

    Ik slikte Qlaira en had na drie maanden ook nooit meer bloedverlies. Best handig hoor. Al vroeg ik me de eerste keren ook wel af of het klopte en heb ik twee zwangerschapstesten gedaan.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Geen zin in sex door hormonen?
    By juultje in forum Vrouwen
    Reacties: 8
    Laatste Post: 25-11-10, 17:43
  2. Geen kerstdiner door griepvrees - NOS.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 23-09-09, 00:30
  3. Geen kerstdiner door griepvrees - NOS.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 22-09-09, 12:20
  4. Geen hangborsten door borstvoeden - FOK!
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 09-11-07, 15:00
  5. Geen menstruatie
    By Blub_ in forum Menstruatie
    Reacties: 2
    Laatste Post: 27-07-06, 11:39