Weergeven resultaten 1 tot 19 van 19

Onderwerp: Chiari Malformatie 1(kleine hersenen type 1)

Smile Chiari Malformatie 1(kleine hersenen type 1)

Hallo allemaal! Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een verzakking van mijn kleine hersenen type 1 heb. Dit hebben ze gezien aan de hand van de uitslag van de MRI-scan. Ik loop nu bij de neuroloog, kwam hier terecht wegens klachten als flauw vallen, slecht/dubbel zien, hoofdpijn, duizelig, verlamd gevoel in armen etc.
    Ze gaan de scan nu uitgebreid bespreken/bekijken met de radioloog en moet volgende week weer terug komen voor een uitgebreid onderzoek.
    Nu is mijn vraag: Wie heeft dit ook (gehad)? En wat zijn jullie ervaringen hiermee??
    Ter informatie: Ben een jongedame van 26 jaar oud.

katje45
    Guest

Standaard Re: Chiari Malformatie 1(kleine hersenen type 1)

Hallo,

Ik heb er geen ervaring mee, ook niet in mijn omgeving.
    Ben benieuwd wat ze voor je kunnen betekenen.
    Sterkte komende week!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Een vriendin van me heeft soortgelijke klachten..ik ga 's luisteren of zij al iets meer weet van haar onderzoeken!
    Zij is ongeveer jouw leeftijd ook trouwens!
    Sterkte intussen en hou ons op de hoogte als je wilt!!
    Liefs Agnes
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Citaat Origineel gepost door Babyg Bekijk Post
    Hallo allemaal! Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een verzakking van mijn kleine hersenen type 1 heb. Dit hebben ze gezien aan de hand van de uitslag van de MRI-scan. Ik loop nu bij de neuroloog, kwam hier terecht wegens klachten als flauw vallen, slecht/dubbel zien, hoofdpijn, duizelig, verlamd gevoel in armen etc.
    Ze gaan de scan nu uitgebreid bespreken/bekijken met de radioloog en moet volgende week weer terug komen voor een uitgebreid onderzoek.