Bekijk resultaten peiling: Ik gebruik middelen tegen haaruitval

Stemmers
30. Om te stemmen moet je je eerst registreren.
  • Ja, het helpt

    6 20,00%
  • Ja, het helpt niet

    5 16,67%
  • Niet meer

    4 13,33%
  • Nee

    15 50,00%
Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Ik gebruik middelen tegen haaruitval

  1. #1

    Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Lid sinds
    12-09-2002
    Locatie
    Nijmegen
    Posts
    2.676
    Dagboek berichten
    2

    Standaard Ik gebruik middelen tegen haaruitval

    Binnen de subrubriek 'Haar' wordt er veel gepost over haaruitval en welke middelen je daartegen kunt gebruiken. Nu vraag ik jou of je middelen gebruikt tegen haaruitval of niet meer of helemaal niet. Je kunt je stem uitleggen door te reageren.

    Breng hier je stem uit en geef je reactie!

  2. #2
    Premium ++ Account dotito's Avatar
    Lid sinds
    15-11-2008
    Locatie
    Antwerpen
    Posts
    3.654

    Standaard Re: Ik gebruik middelen tegen haaruitval

    Heb vorig jaar zo eens van die ampullen gekocht van l'oréal maar eerlijk gezegd, was er niet echt tevreden over en ik geloof er ook niet in.
    Is ook nog eens vrij duur die produkten.Het enige dat naar schijnt help zijn die pillen ik geloof dat ze pilfood noemen,maar die zijn ook nogal kostelijk.

    Ikzelf heb dan destijds mijn haar heel kort laten knippen omdat ik seurieuse haaruitval had,en heb daar gewoon extra vit.voorgenomen .
    Moet zeggen nu een jaar later is mijn haar weer helemaal top.Heb gelukkig momenteel geen last meer van haaruitval.

    Do
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk


    Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

  3. #3
    Four Roses
    Guest

    Standaard Re: Ik gebruik middelen tegen haaruitval

    Mijn zus had eens bij Telsell een flesje gekocht tegen haaruitval en daar zou je haar dikker van moeten worden. Ik heb het een maand geprobeerd, maar merkte helemaal niets! Onzin allemaal.
    Wat je het beste kunt doen is volgens mij wat Gerard Joling heeft gedaan: hij heeft haren laten implanteren en heeft er nog nooit zo goed uitgezien!

  4. #4

    Standaard Re: Ik gebruik middelen tegen haaruitval

    Heb vitamine B geslikt en Priorin. Een speciale shampoo van Vichy gebruikt maar er geen resultaat mee behaald.
    Hartelijke groetjes

  5. #5
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Ik gebruik middelen tegen haaruitval

    Geen middel tegen haaruitval nodig... misschien ooit wel maar dat zie ik dan wel weer
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  6. #6
    Premium ++ Account dotito's Avatar
    Lid sinds
    15-11-2008
    Locatie
    Antwerpen
    Posts
    3.654

    Standaard Re: Ik gebruik middelen tegen haaruitval

    Niet meer heb het wel een tijdje genomen. Weet je heb de bijsluiter is goed gelezen en eigenlijk zijn het gewoon vitamines, zoals zink, aminozuren...enz maar dan in een hogere dosis. Ben toen enkele gewone vitamines in kruidvat gaan halen, en mijn haar is nu terug oké.

    Is het nu van de vitamines of van het gezond eten zou het niet weten. Ik geloof er eigenlijk niet meer in. Als je gewoon gezond eet je haar met goede producten wast, niet teveel föhnt en kleurt dan denk ik dat het ook goed komt.

    Is nu wel zo dat ik een lange tijd terug ook veel haaruitval heb gehad. Maar ik had toen wel heel veel stress. Ik ben zeker dat je van stress ook haaruitval krijgt.

    Weet je wat heel goed is voor u haar olijfolie/lijnzaad/noten daar krijg je na verloop van tijd zeer mooi glanzend haar van.
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk


    Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Soortgelijke onderwerpen

  1. Middelen tegen aambeien?
    By Gast: Edward in forum Maag, darm en spijsvertering
    Reacties: 4
    Laatste Post: 15-12-13, 06:40
  2. Geneesmiddelen tegen haaruitval - Artikel
    By Agnes574 in forum Haar
    Reacties: 9
    Laatste Post: 20-08-13, 19:03
  3. Cholesterol verlagende middelen
    By maximini in forum Bloedvaten en hart
    Reacties: 2
    Laatste Post: 04-07-13, 16:16
  4. Rel om cholesterolverlagende middelen - Telegraaf
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 14-03-07, 02:21
  5. Reacties: 1
    Laatste Post: 31-08-04, 19:27