Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Bloed plassen na sex.

  1. #1
    willemxxxx
    Guest

    Standaard Bloed plassen na sex.

    Ik heb sinds enige tijd weer last van het bloed plassen na de sex.

    Normaal gesproken als ik ga plassen is er niks aan de hand (buiten de sex om).
    Wanneer ik met de achterkant van mijn penis (de onderkant waar de urineleider loopt) tegen mijn vriendin aan het ´schuren´ ben (lees drukken) en vervolgens sex met haar heb, komt er soms bij het klaarkomen bloed mee.

    Daarnaast wanneer ik na de sex moet plassen, plas ik af en toe erg veel bloed, tegelijk met het plassen komt er weefsel uit. Ik denk dat mijn blaas zich dan opvult met het bloed, totdat ik het eruit plas?

    Wat is de oorzaak hiervan? Komt het nou door het hard drukken van mijn penis (urineleider) tegen de vagina van mijn vriendin? Dat is het enige wat vaak de oorzaak hiervan is.

    Ik ben al eerder naar de huisarts geweest. Die heeft mij verwezen naar de GG&GD (bleek geen SOA te zijn) en ben ook voor een cystoscopie geweest (ook geen bijzonderheden geconstateert).

    Nou vraag ik me af of iemand hier meer informatie over heeft? Alle informatie is welkom.

    Mvg

  2. #2

    Standaard Re: Bloed plassen....

    Bloed bij de sperma (Hematospermie) kan een teken zijn van een ontsteking. Meestal is dit een ontstekingsachtig proces in het gebied v.d. prostaat en/of de zaadblaasjes.
    Vrijwel nooit is dit een SOA. En zoals je schrijft ben je daar al op gestest en is daar niets uit gekomen. Ik weet niet hoelang je hier nu al last van hebt, maar houdt dit te lang aan gaan dan zeker terug naar je huisarts voor verdere onderzoeken.

    liefs
    Déylanna
    The best move is to follow your heart

  3. #3

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Bloed plassen na sex.

    @ WillemXXXX

    Heb je nog steeds last van bloed bij het plassen? Of is er iets bij je geconstateerd? Hoop dat het niets ernstigs is geweest.

    Groetjes Sylvia

Soortgelijke onderwerpen

  1. Bloed bij klaarkomen
    By Reply in forum Mannen
    Reacties: 3
    Laatste Post: 18-04-12, 20:35
  2. Bloed
    By Sylvia93 in forum Vrouwen
    Reacties: 19
    Laatste Post: 21-12-08, 00:41
  3. Bloed uit tepel
    By Desii in forum Vrouwen
    Reacties: 4
    Laatste Post: 11-12-08, 20:23
  4. Bloed in mond
    By dani in forum Mond en tand
    Reacties: 2
    Laatste Post: 04-06-08, 13:55
  5. Plassen tijdens prozakgebruik?
    By Gijs in forum Antidepressiva
    Reacties: 3
    Laatste Post: 11-03-08, 20:54