Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Amitryptiline

  1. #1
    katje45
    Guest

    Standaard Amitryptiline

    Amitryptiline wordt in een lage dosering gebruikt als pijnbestrijding. Dit middel is van origine een tricyclische antidepressivum.

    Wie gebruikt dit middel en wat zijn de ervaringen?

    Mijn eigen ervaring is nl. negatief. Kreeg hoge koorts en keelpijn van dit middel, tot 2 x toe. Mag dit middel dan ook niet meer gebruiken. Maar er zijn mensen bij wie dit goed helpt. Ben benieuwd naar de reacties.

  2. #2

    Standaard Re: Amitryptiline

    Hey collega

    Ik heb ook giga negatieve ervaringen met de Amitryptiline. Ook ik mag ze niet meer gebruiken van mijn arts.
    Ik kreeg ze voorgeschreven van hem in verband met (zenuw)pijnen in mijn buik.
    Nadat ik het een aantal dagen had geslikt, begon de ellende. Misselijk, braken, duizelig, flauwvallen, zweten, trillen, hartkloppingen, hoofdpijn. Het werd zelfs zo erg dat ik op een gegeven moment niet meer normaal op mijn benen kon staan, en ondersteunt moest worden als ik naar het toilet ging!! Ik heb toen direct het slikken van die medicatie moeten staken. Dus ook mijn ervaring met deze medicijn is zeer negatief. (evenals de Efexor)


    liefs, xxx
    Déylanna
    Laatst aangepast door Déylanna : 12-03-09 om 19:14 Reden: typfout
    The best move is to follow your heart

  3. #3
    katje45
    Guest

    Standaard Re: Amitryptiline

    Hoi Dey,

    Ook al een negatieve ervaring met amitryptilline. Ging dus ook al niet goed met Efexor. Echt balen.