Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Ervaringen met Karakter (De Lingewal)

Administrator Premium ++ Account Nationaal Gezondheids Forum's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Standaard Ervaringen met Karakter (De Lingewal)

Adres:
    Karakter (De Lingewal)
    Vluchtheuvellaan 6
    Zetten

Bezoek de website van Karakter

Plaats hieronder jouw ervaringen met Karakter (De Lingewal).

Standaard Re: Ervaringen met Karakter (De Lingewal)

Ongeveer een 14 jaar geleden werd ik opgenomen op de Lingewal in Zetten.
    Ik zag het leven niet meer zitten en kwam op Gollem om tot rust te komen en voor diagnostiek.
    Na 3 maanden zou ik weer naar huis mogen, maar helaas kreeg ik een verlenging van 3 maanden. Binnen die 3 maanden is bedacht dat ik naar gandalf moest gaan zodat ik een langdurige behandeling kon volgen.
    Ik heb het idee dat ik er slechter op ben geworden, door 1,5 jaar opgenomen te zijn in mijn pubertijd in een kliniek.
    Ik denk dat ik daar zoveel heb zien gebeuren, waardoor ik gedrag ben gaan kopieren in een later stadium van mijn leven, omdat ik gewoon in paniek raakte op momenten dat ik mn leven weer in eigen hand moest nemen.
    Nu gelukkig, na 10 jaar verdeeld in therapien en opnames, ben ik inmiddels 4 jaar gezond en gelukkig.
    Ik heb er veel geleerd. maar mn ziek zijn is vooral ook in stand gehouden, omdat niemand heeft gezien wie shanna is en dat we shanna's ziek zijn zo in stand hebben gehouden.
    Jammer, maar okee.

Soortgelijke onderwerpen

1. Ervaringen met Karakter (Locatie Nijmegen)
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met intramurale voorzieningen psychiatrie in Nederland
    Reacties: 0
    Laatste Post: 30-03-09, 12:29
  2. Ervaringen met Karakter (Het Eeveld & De Ederhorst)
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met intramurale voorzieningen psychiatrie in Nederland
    Laatste Post: 30-03-09, 12:00
  3. Ervaringen met Karakter (Dennenheuvel)
    Laatste Post: 30-03-09, 11:58