Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Ervaringen met Herstellingsoord De Berkenhof

Administrator Premium ++ Account Nationaal Gezondheids Forum's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Standaard Ervaringen met Herstellingsoord De Berkenhof

Adres:
    Herstellingsoord De Berkenhof
    Wilhelminalaan 4
    Zuidlaren

Bezoek de website van Herstellingsoord De Berkenhof

Plaats hieronder jouw ervaringen met Herstellingsoord De Berkenhof.

Standaard Re: Ervaringen met Herstellingsoord De Berkenhof

Het is wel jaren geleden, zo'n 14 jaar toen mijn moeder hier voor drie maanden verbleef. Ze wist na haar scheiding, niet meer hoe ze verder moest. Ze kreeg in het herstellingsoord rust en een vriendin. Het is dichtbij het bos en daar ging ze elke dag naar toe. Verder heeft ze er veel geschilderd en gepraat over haar gevoel. Ze kwam als een rustig persoon terug. Dus heb ik goede herinneringen aan het oord overgehouden.

Standaard Re: Ervaringen met Herstellingsoord De Berkenhof

hi.
    ik ben alleen staande moeder van 3 kl.kinderen.van afkomst duits.
    mijn psychater heeft mij angeraaden om misschien ook naar de berkenhof te gaan.
    en ik zou ook graag willen,maar ik weet niet waar ik mijn kinderen so lang moet laaten.en ik zou ook erst graag willen weeten hoe het daar is.ik find het een beetje eng.ook hoor ik eigenlijk alleen maar positieve dingen.
    ik fraag me af of het je moeder ook op lange termijn heeft geholpen.
    en ik weet niet hoe oud je was ,toen je moeder er naar toe ging.omdat ik me ook af vraag ,hoe dat voor mijn kinderren zou zijn.mama zo lange weg.
    ik will even zeggen,ik was erg depressiev en ben, mijn hele leven al suicidial.nu gaat het intussen weer beter met mij.
    maar ja .ik zou blij zijn met een antwoord.anders lieve groeten,en het beste.magnani

Soortgelijke onderwerpen

1. Ervaringen met Herstellingsoord Mutsaersoord
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met intramurale voorzieningen psychiatrie in Nederland
    Reacties: 2
    Laatste Post: 15-09-11, 05:37
  2. Ervaringen met Herstellingsoord Zonneduin
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met intramurale voorzieningen psychiatrie in Nederland
    Reacties: 1
    Laatste Post: 31-05-11, 11:49
  3. Ervaringen met Herstellingsoord Lunteren
    Laatste Post: 09-11-09, 13:58
  4. Ervaringen met Herstellingsoord Doctor Poelsoord
    Laatste Post: 20-05-09, 12:49