Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Ervaringen met Psychiatrisch Ziekenhuis St-Norbertus

Administrator Premium ++ Account Nationaal Gezondheids Forum's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Standaard Ervaringen met Psychiatrisch Ziekenhuis St-Norbertus

Adres:
    Psychiatrisch Ziekenhuis St-Norbertus
    Stationstraat 22 C
    Duffel

Bezoek de website van Psychiatrisch Ziekenhuis St-Norbertus

Plaats hieronder jouw ervaringen met Psychiatrisch Ziekenhuis St-Norbertus.

Standaard Re: Ervaringen met Psychiatrisch Ziekenhuis St-Norbertus

Hoi,

Ik ben op de fase D geweest voor 1.5 maand in afwachting van een doorverwijs. Fase D staat bekend als een wachtafdeling (redelijk uniek in Belgie) Ze bieden weinig therapieen met weinig verplichtingen, wel continue ondersteuning via de sociotherapeuten.
    De reden dat ik hier over men ervaringen schrijf is om hen nogmaals te bedanken en in de bloemetjes te zetten.
    Ik ben van een heel slechte periode (poging gedaan), terug op de rails gezet dankzij de sociotherapeuten van de fase D.
    Ze bieden daar creatieve therapie, levensbeschouwelijke dienst, sport en spelactiviteiten, psychologische of sociotherapeutische gesprekken... Het is niet veel, maar het is meer als voldoende op de afdeling.
    Ze onderscheiden zich voor mij om hun vriendelijkheid, continue begeleiding, en algemene rust die ze uitstralen. Ze gaan samen met jou op zoek naar wat het beste is voor je.
    Het was voor mij een aangename ervaring!
    Bedankt fase D!

Soortgelijke onderwerpen

1. Ervaringen met Lentis (Psychiatrisch Ziekenhuis Dennenoord)
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met intramurale voorzieningen psychiatrie in Nederland
    Reacties: 3
    Laatste Post: 15-07-13, 18:20
  2. Ervaringen met Psychiatrisch Ziekenhuis St-Fransiscus
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met psychiatrische ziekenhuizen in BelgiŽ
    Reacties: 1
    Laatste Post: 09-02-12, 18:28
  3. Ervaringen met Psychiatrisch Ziekenhuis Sint-Camillus
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met psychiatrische ziekenhuizen in BelgiŽ
    Reacties: 0
    Laatste Post: 21-04-09, 12:02
  4. Ervaringen met Psychiatrisch Ziekenhuis Heilig Hart
    Laatste Post: 21-04-09, 11:56
  5. Ervaringen met Psychiatrisch Ziekenhuis Caritas
    Laatste Post: 21-04-09, 11:54