Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Ben het zo zat

  1. #1

    Standaard Ben het zo zat

    Ik ben het zo zat allemaal. Ik loop nu al een jaar met angstklachten en paniekaanvallen terwijl ik al 40 mg paroxetine slik. Dit is nu verhoogd naar 60 mg maar voel me natuurlijk nog rot door de verhoging. Dadelijk zijn dan misschien wel mijn angstklachten weg maar ook de rest van mijn gevoel. Ik voel me steeds vlakker worden en heb nergens geen zin in. Zo hoeft het voor mij ook niet. Er wordt ook totaal niet gekeken waar die angstklachten vandaan komen. Heb zelf ook geen idee maar dat moet, met goede hulp, toch uit te zoeken zijn. Iemand tips voor mij?

    Groetjes Wilma

  2. #2
    katje45
    Guest

    Standaard Re: Ben het zo zat.

    Hallo,

    Zeker raar dat er niet gekeken wordt waar jou probleem vandaan komt. Maar misschien willen ze eerst proberen dat je paniek aanvallen onder controle zijn voordat ze daaraan beginnen.
    Maar als het voor jouw gevoel niet goed is zo kan je altijd een second opinion overwegen. Heel erg veel sterkte!

  3. #3
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Ben het zo zat.

    Mij heeft het erg geholpen om een aantal keer te praten met een psycholoog over mijn angst/paniekaanvallen en het afvlakken van mijn emoties.
    Zo keken we samen ook naar de AD die ik gebruikte en hebben we samen naar de AD gezocht die het beste bij mij pastte (ik heb er in korte tijd redelijk wat uitgeprobeerd,met alle bijbehorende bijwerkingen),eens ik die gevonden had voelde ik me meteen een stuk beter en had ik de gesprekken niet meer nodig.
    Heb je daar iets aan?

    Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  4. #4

    Standaard Re: Ben het zo zat.

    hoe gaat het met je Wilma?
    Nog steeds last van die verschrikkelijke bijwerkingen?
    hopelijk heb je snel wat minder last van je angstklachten.
    groetjes
    Ilse