Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 50 van 249

Onderwerp: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

Standaard Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

Sinds februari heb ik klachten als...niet kunnen slapen, veel huilen, dodelijke vermoeidheid, piekeren, piekeren, piekeren, nergens meer zin in, paniekaanvallen, veel stressklachten (verkeerd ademen, pijn op de borst, brok in de keel, buikpijn......), geen eetlust, niet meer genieten. Met huisarts en psycholoog heb ik besloten om medicatie te gaan gebruiken.

Ik slik nu vier weken citalopram 20mg en had in het begin veel bijwerkingen. Deze zijn nu weg, maar ik merk nog niet dat het gaat werken, alleen wel dat mijn gedachten wat actiever zijn, dat maakt dat de negatieve gedachten over mezelf er niet beter op worden. Ik zou ook zo graag weer eens een goede nacht slapen...... Wil ik te snel?

Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Dagboek berichten
    18

Standaard Re: Wat mag ik verwachten van citalopram?

Hoi Kaatjekakel,

Citalopam heeft netals alle andere ad's een lange inwerktijd, het duurt meestal 6 tot 8 weken voordat er merkbaar resultaat geboekt worden. Dat er in het begin veel bijwerkingen zijn is heel normal en ook heel logisch, je lichaam moet wennen aan de regelmatige aanvoer van nieuwe stofjes (wat in de citalopam zit).
    Ik weet het niet helemaal zeker maar je kunt rekenen op min. 6 maanden gebruik van de Citalopam als het werkt. Het hangt er natuurlijk vanaf hoe het met je gaat.
    Misschien kan je vragen om met je psycholoog ontspanningsoefeningen te doen om controle te krijgen over je stress klachten en paniekaanvallen... zoals de 'veilige plek' oefening.

Laat je even weten hoe het verloopt? Alleen als je wilt natuurlijk.

Groetjes,
    petra
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Standaard Re: Wat te verwachten van Citalopram/Cipramil?

Vaak worden je klachten eerst nog erger voordat je de juiste werking ervaart...dit kan dus bij jou het geval zijn.
    Als je blijft twijfelen;vraag raad aan je voorschrijver of dit normaal is...ik persoonlijk zie dit als een normaal verschijnsel.
    En als antwoord op je vraag "wil ik te snel",geef ik je het advies het nog een maand aan te zien...wss en hopelijk bemerk je al vlug verbetering!

Sterkte en hou ons aub op de hoogte!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Bedankt voor jullie reacties en fijn dat ik tegen jullie aan mag mekkeren. Ik bezoek naast de medicatie een psycholoog en ga naar de fysio voor ontspanning en ademhalingsoefeningen, ik heb namelijk problemen om mijn ademhaling onder controle te krijgen.... De paniek overkomt me met name in situaties waarin ik eerder ontspannen was... in bed of in mijn moestuintje en niet tijdens stress maar daarna.

Een paar jaar geleden heb ik ook AD gebruikt, seroxat, daarvan kan ik me niet goed herinneren dat het er zo in sloeg! Ook niet dat de klachten toenamen. Ik wilde dit echter niet weer slikken vanwege vele problemen met afbouwen en met mijn gewicht, 15 kilo in een jaar erbij.

Moet je bij een tweede depressie ook langer slikken? Wat mij ook bevreemd is dat ik het idee heb dat mijn biologische klok defect is..... 's nachts slecht slapen, overdag moe en 's avonds voel ik me eigenlijk het best....maar ik ben normaal een ochtendmens, eentje die 's avonds op tijd naar bed moet. Nu moet ik er echt voor waken dat ik niet in bed blijf liggen of er weer in kruip, hoewel ik niet slaap.

Groetjes,
    Kakel

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Neem je je AD s'morgens of s'avonds in?
    Als je deze s'morgens inneemt zou je biologische klok niet ontregeld mogen zijn...raar!
    Breng dat zéker ter sprake bij je psycholoog of fysiotherapeut!

Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Hoi Agnes,

Ik neem het 's avonds voor het slapen gaan op advies van mijn apotheek, zo slaap je door de bijverschijnselen is mij gezegd. Het slecht slapen en het verstoorde ritme had ik ook al voor de AD en naar mijn idee is dit niet versterkt door de medicijnen. Ik ga het zeker overleggen. Ik heb overigens gelezen dat de dagschommeling van de klachten ook een kenmerk van de depressie kan zijn.

Dagboek berichten
    18

Hoi Kaatje,

Heb je wat aan die ontspanningsoefeningen van je fysiotherapeut? Ik weet niet of je aangesloten bent bij een sportschool, maar misschien kun je kijken naar bodybalance. Dat is een vorm van tai chi, yoga en pilates, je werkt dan op een gecontroleerde manier aan sport en ontspanning (ook veel ademhalingsoefeningen). Bij mij helpt dit meer dan fysiotherapie. Ik heb 7 jaar fysiotherapie gehad voor mijn evenwichtsstoornis en later ontspannings- en ademhalingsoefeningen erbij... maar ik maakte pas sprongen vooruit toen ik met body balance begon, daar werdt ik echt rustig, maakte sprongen met mijn evenwicht. Met mijn behandelaren heb ik nu afgesproken als ik body balance volf, hoef ik niet naar fysiotherapie.

Of je bij een tweede depressie langer moet slikken, ik weet dit ook niet 100% zeker, maar dacht van wel, omdat de kans op terug val ook groter is. Zeker is het aan te raden om een langere met kleinere stapjes afbouwschema aan te houden als het zover is. Het is voor nu veel belangrijker dat jij je nu beter gaat voelen! Maar je alsjeblieft nog niet druk over dit.

Typ hier maar lekker van je af, als je het goed doet! Geen zorgen om maken dat het niet mag ofzo.

Volgens mij ben je goed opweg!

Liefs
    petra

Dagboek berichten
    18

Hoi Kaatje,

Mijn huisarts zei laatste tegen mij, dat je Ad kan splitsen in 2 groepen, activerende en passieve. Het overgrote deel is in de activerende groep in te delen, ook alle nieuwe ad, dus ook de jouwe. Dit is omdat men in depressie dat lusteloze gevoel ervaren.
    Hij zei dat passieve ad's het beste werken als ze 's avonds worden ingenomen. Bij de activerende ad's ligt het eraan hoe lang het duurt voordat het activerende bestandeel werkt, om het 's ochtends of 's avonds in te nemen. Het op een verkeerd tijdsstip innemen kan gevolgen hebben voor je biologische klok. Misschien is het bij jouw nodig om ze 's ochtends in te nemen? Ik zal het wel overleggen met je arts en niet zomaar (zelf) gaan dokteren.

Ik heb gekozen voor een passieve, omdat ik jaren te korte nachten heb gemaakt.

Hoop dat je er iets aan hebt!

Take care!
    Petra
    Laatst aangepast door Petra717 : 10-06-09 om 16:23

Hadden jullie trouwens ook zoveel lichamelijke klachten bij je depressie? Ik heb me hier echt over verbaasd, ik heb het idee dat ik nog nooit zo moe ben geweest. Ook de stress en de paniek... zou ik echt te lang hebben doorgelopen met mijn klachten?

Hoi Kaatjekakel,

Ik had ook veel last van lichamelijke klachten...
    Men lichaam gaf duidelijk aan dat er iets fout ging.
    Ik kon het niet meer negeren.
    S morgens vroeger wakker schieten.
    hyperventileren, spastische darmen, geen honger, men maag deed pijn.
    Ikzelf deed daarvoor altijd dat er niets aan de hand was maar blijkbaar kamp ik toch met een onverwerkt verleden.. Daar ben ik nu met de therapeut aan het werken.
    Nu ben ik vooral nog misselijk en moe van de AD maar ik hoop dat het snel beter gaat.
    ik denk inderdaad dat je te lang bent doorgegaan. De maatschappij verlangd dat ergens ook vind je niet?? niet zeuren, niet zagen, altijd maar doorgaan, positief zijn, ..
    hum.

groetjes
    Ilse

fijn weekend!!

Ben ondertussen ook wel weer aan het werk, maar ik merk dat ik het moeilijk vind om maar gedeeltelijk aanwezig te zijn. Ik heb een solobaan, er blijft dus veel liggen. Ik hou hele dagen werken en concentreren echter nog niet vol, maar baal daar van en schaam me eigenlijk ook wel een beetje voor mijn situatie.... ik ben een perfectionist en zou me het liefst verstoppen. Hebben jullie dat nu ook?

Het niet zeuren en altijd maar doorgaan van Sleepy herken ik ook wel hoor, heb lang verstoppertje gespeeld.

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Citaat Origineel gepost door kaatjekakel Bekijk Post
    blijft veel liggen,maar baal daar van en schaam me eigenlijk ook wel een beetje voor mijn situatie.... ik ben een perfectionist en zou me het liefst verstoppen. Hebben jullie dat nu ook?

Het niet zeuren en altijd maar doorgaan van Sleepy herken ik ook wel hoor, heb lang verstoppertje gespeeld.
    Dat té lang doorgaan, die perfectionisme én de lichamelijke klachten zijn de o zo typische symptomen van een depressie,burn-out of een ander lichamelijk probleem.

Ik was precies hetzelfde; drukke baan,alles zelf willen doen,perfectionistisch,niet naar mijn lichaam luisteren>altijd maar doorgaan en mijn grenzen verleggen...en ja,daar kwam een zeer zware depressie,heel veel lichamelijke klachten en uiteindelijk het Chronisch vermoeidheidssyndroom uit voort.
    Ik ben nog maar een schim van de rondcrossende aggie van vroeger!
    Helaas komt berouw na de zonde..............

Dus aan jullie; LUISTER NAAR JE LICHAAM EN TREK OP TIJD AAN DE ALARMBEL!!!!
    EN BLIJF BELLEN TOT JE GEHOOR KRIJGT!!!!

Xx Ag
    Laatst aangepast door Agnes574 : 16-06-09 om 02:00

Hoi Agnes,

Naar aanleiding van je reactie en het gesprek met de psycholoog vanmorgen heb ik besloten terug te gaan naar de huisarts. Ik heb eigenlijk pas over twee weken een afspraak...maar ik wil gewoon overleggen wat slim is.

De afgelopen dagen heb ik weer flink lopen malen en piekeren over diverse zaken. Ook vind ik dat mijn stemming niet erg verbetert, ookal ben ik nu bijna zeven weken aan het slikken. De psycholoog gaf aan dat dit het merkbare effect is bij deze dosering, zoals deze bij mij aan zal slaan. Zij heeft het idee dat het te laag is. Na zoveel weken kun je volgens haar niet meer verwachten dat het veel zal veranderen.

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Sterkte meissie!!
    Laat me 's weten wat je huisarts ervan denkt?!

Knuffel Ag Xx

Dag Agnes,

De huisarts heeft me aangeraden om via 30 naar 40 mg te gaan. Zij denkt ook dat de dosering te laag is. Ik wil me graag beter voelen, zoals het nu gaat is het ook niet goed. Baal er alleen wel van dat het me zelf dus niet lukt met een lage dosering. Ben gewoon even verdrietig en vind het best wel spannend om opnieuw de confrontatie met de bijwerkingen aan te gaan.

Liefs,

Kaatje

Vanavond neem ik voor het eerst de 30 mg, ben benieuwd hoe ik me morgen voel, of er veel bijwerkingen zijn. Mag ik dan ook tegen jullie aan zeuren?

Heb de laatste week ook weer toegenomen stress-klachten en hyperventilatie. Ga er dus zelf ook van uit dat de dosering te laag is.

Tuurlijk mag je tegen ons aan zeuren.
    Ik denk (hoop) dat je niet veel bijwerkingen gaat hebben ook niet.
    succes
    liefs
    Ilse

De bijwerkingen van 20 naar 30 zijn gelukkig niet zo heftig als van niets naar 20, voel me alleen verschrikkelijk moe en heb last van misselijkheid. Nog steeds piekeren en onrust, slecht slapen......... en ik baal van het slechte weer. Gelukkig wordt dat in de loop van de week beter want mijn moestuintje staat op springen.

Gisteren heel erg moe, vandaag iets minder, maar wel misselijk..drukkend gevoel op de borst, bah. Ik werk wel, maar merk dat ik toch lichtelijk onder invloed ben, kan me moeilijk concentreren. De weersvoorspellingen zijn gelukkig beter dan vorige week. Werk daarom maar drie dagen deze week.

en hoe gaat het met in je hoofd?
    ik morgen weer naar de psychiater...
    knap dat je kan gaan werken!

Ik werk om invulling in mijn dag te hebben, anders kruip ik weer in mijn bed of zo. Ik vind het nog steeds moeilijk om de dag door te komen en af en toe wou ik dat het herfst was en dat het lekker vroeg donker was.. Ben ook nog veel aan het piekeren en in gedachten. Ontspannen doe ik omdat het moet (ohoh, dan doe ik het niet goed...) voor de oefeningen van de fysio....

Vandaag wel lichtelijk last van dementie... ook opvallend voor anderen. Ook moe, dus nu eerst koffie!

Van dementie heb ik ook last..
    ik was vandaag zelfs een uur te laat bij de kinesist.
    Gelukkig vond hij het niet al te erg.

Succes nog!!

Hallo Kaatje,

Ik ben heel erg benieuwd hoe het verder met je gaat na de verhoging! Zelf begin ik vrijdag met 20 mg Citalopram na meer dan 10 jaar Efexor te hebben geslikt. Zie hier erg tegen op!
    Ben nu een week bezig met afbouwen van 150 naar 75 mg en dat is behoorlijk pittig.
    Veel ontwenningsverschijnselen, hetzelfde als dat je aan een AD begint.

Maar ik ga er voor en ik blijf je volgen hoe het met je gaat!

Groetjes,
    Tess

Vandaag weer bij de huisarts geweest, ga deze week verhogen naar 40. Vorige week heb ik echt dipdagen gehad, deze week lijkt het wat beter te gaan. Heb alleen al vier nachten heel beroerd geslapen en ben gesloopt. Wat doen jullie tegen het slechte slapen en komt dat ooit weer goed? Ik zie me zelf zo niet weer volledig werken, ik ben daar veel te moe voor.

Hallo,

Ik slaap niet slecht maar wel heel erg kort, 4 tot 5 uurtjes per nacht.
    Wat mij wel opvalt is dat naar mate de dag vordert de angsten bij mij toenemen, misschien door de vermoeidheid.......Of nog niet de juiste dosering Citalopram of het kan ook nog de ontwennigsverschijnselen zijn van de Efexor.
    Best wel lastig vind ik als je niet weet waar door het komt.

Het is even zoeken naar de juiste dosering maar wie weet met de nieuwe dosering gaat het slapen ook snel weer beter!

Wat bij mij soms wil helpen is goed op mijn ademhaling letten, dan voel ik mij toch rustiger worden en val ik uit eindelijk toch in slaap!

Groetjes,
    Tess

Ik slaap als sinds februari slecht in, wordt 's nachts vaak wakker en ben 's ochtends ook vroeg wakker. Paar keer 's nachts paniekaanval gehad, wat in het begin door de medicatie nog versterkt werd. Dat staat ook in de bijsluiter. Ik ga vanavond beginnen met de nieuwe dosering, 40 mg. Zal wel weer een paar dagen moeilijk zijn, maar dan ben ik ook op de afgesproken dosering.

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Sterkte meiden...ik weet hoe moeilijk het is om de juiste/beste dosering te weten te komen en hoe moeilijk het is om in te schatten welke problemen/bijwerkingen bij wat horen...
    Even doorzetten!!!
    STERKTE Xx Ag

ps; ivm in- en doorslaapproblemen...al 's melatoninetabletten geprobeerd?
    Melatonine is een stof welke je lichaam zelf aanmaakt> met als signaal: tijd om te gaan slapen (en goed te slapen!)
    Lage dosis te verkrijgen zonder voorschrift,hogere op voorschrift (vb Circadin 2mg)

OOH paniekaanvallen, dat blijft een drama........sterkte met je nieuwe dosering.

Goed idee Agnes de melatoninetabletten, ga het volgende week aan mijn arts vragen.
    Hopelijk zit ik op de goeie dosis maar dat is nog te vroeg voor mij om dat zeker te weten zit pas 6 dagen op 20 mg en de ontwenningsverschijnselen van de Efexor hebben mijn lijf helaas nog niet verlaten!

Heb gelukkig wel een milde dag vandaag

Hoi Agnes,

Ik heb ook over melatonine nagedacht, ik heb alleen veel allergiën en dan wordt het afgeraden.

Kakel

In de beginperiode sliep ik ook slecht. smorgens enorm vroeg wakker schieten. OOk zonder de AD.
    Nu het tegenovergestelde... veel te lang.
    HOpelijk gaat het nog over Kakel!

Succes!

Ik ben erg....ik durfde gisteren niet naar 40 omdat het zo warm was en ik vandaag nog naar mijn werk moest rijden... dus ga vanavond omhoog. Overigens was ik vanmorgen zo gebroken toen ik uit bed kwam, dat ik me net zo duf voelde als wellicht met een hogere dosering.

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Is niet erg lieverd...vind ik juist héél verstandig!!
    Laat eerst maar eens een verkoelende regenbui over onze koppekes stromen..dit weer is niet te doen en zéker niet als je aant opbouwen bent!!
    Begin gewoon int weekend,die paar dagen gaan het verschil toch niet maken??

Sterkte en liefs
    Xx Ag

Hee Kaatje,

Kan mij heel goed voorstellen dat je niet naar de 40 durft.............Ik zou even wachten tot de ergste hitte voorbij is en dat is gelukkig al heel snel En wie weet zit je dan op de goede dosering en kan je weer een beetje genieten!

Sterkte!

Ik heb het toch gedaan gisteravond, naar 40 .......... maar had wel veel drempelvrees. Blijf vandaag gewoon lekker in mijn koele(re) huis. Vandaag valt het me mee met de bijwerkingen, maar goed, dat had ik ook bij het beginnen en de eerste dag verhogen. De dag daarna viel me juist meer tegen.

Het is hier nu een dikke dertig graden, maar voor onweer heb ik veel respect....laat dat nog maar even wegblijven...

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Sterkte meissie...doe idd maar rustig aan!

Xx Ag

Herkenbaar Kaatje, de eerste 2 dagen dat ik met de Citalopram was begonnen ging goed maar de dagen daarna ging het mis, het komt een gaat met golven heel vermoeiend!
    en zo wordt natuurlijk de angst weer aangewakkerd!

Hoop dat je bespaard blijft.

Valt mee met de opbouwklachten, wel veel boeren (bah) en gapen. Ben ook moe. Bedankt voor jullie steun.

En kan je al wat beter slapen dan?
    Van gapen heb ik ook veel last..
    bij mij is dat een soort spanning eruit laten.. Beter dan hyperventileren in ieder geval.

Groetjes
    Ilse

Bij mij komt het gapen vaak door verkeerd ademen.....vanavond ging het toch mis! Stress, paniek, het moet er toch uit.

Ik slaap nog niet beter, als dat gebeurt trakteer ik jullie! Op een digitaal gebakje.

aha geweldig, ik kijk er al naar uit. :-)

Ja dat gapen zal bij mij ook wel van verkeerd ademen voortkomen maar t is alvast een beetje aangenamer dan hyperventileren..

Hoe gaat het met Tess ondertussen?

Hallo dames,

Ik heb een paar rot dagen achter de rug met veel angstvlagen en veel last van de warmte gehad.
    Gisteren bij de arts van het UWV geweest, heel goed gesprek gehad maar al mijn emoties van de afgelopen paar weken kwamen er uit kon mijn tranen niet meer bedwingen. De arts daar had mijn dossier gelezen en voordat ik vertelde dat ik cognitieve gedragstherapie ga volgen, Zei ze dat is nou een goede therapie voor jou!

Daarna kwam ik erg moe thuis, gelukkig had mijn man mij gebracht ik ben nog niet in mijn goede doen om zelf met de auto te gaan.
    vervolgens paniek alom en dat heeft toch wel met vlagen de hele avond aangehouden.........verschrikkelijk!

heb i.v.m met mijn bromazepam gebruik nog even kort met mijn behandelende arts in het AMC gesproken, en zij liet al doorschemeren dat ik nog niet op de juist dosering zit waarschijnlijk moet ik binnenkort naar de 40 mg Citalopram. ik hoor het a.s vrijdag als ik een telefonisch consult heb.

Gapen daar heb ik ook veel last van net als boertjes en poepjes laten.

Een gebakje Kakel heerlijk........en heb je lekker geslapen vannacht

Ilse hoe gaat het met jou?

Liefs
    Tess

katje45
    Guest

Hallo Tess,

Zo te zien heb je toch redelijk wat positieve gesprekken achter de rug. Alleen vervelend dat je qua dosering verder omhoog moet met de citalopram. Maar als je daarna meer en meer positievere effecten gaat merken heb je daar veel voordeel van.

Maar ook voor Kaatjekakel en Sleepy heel erg veel sterkte!

Hoi katje45,

Daar hou ik mij ook aan vast dat het straks beter gaat, Lees overal dat je er toch doorheen moet tot dat je op de juiste dosering zit.

De gesprekken dwing ik zelf af bij het AMC, heb pas a.s vrijdag officieel mijn eerste telefonische consult, maar heb al 2x gebeld
    Vroeger zou ik dat nooit hebben gedaan, maar ik ben nu wel zover het is mijn gezondheid en als ik het niet vertrouw zit ik er boven op ( zonder als een neuroot over te komen hoor)

Groetjes,
    Tess

katje45
    Guest

Hoi Tess,

Hoe dan ook, heel knap dat je dat durft nu!

Zelf ben ik tegenwoordig ook zo, al wacht ik soms dingen even af als ik weet dat ik toch al een afspraak heb staan.

Hoi hoi,

Met mij gaat het de ene dag al wat beter als de andere.
    Gisteren was ik enorm nerveus en alles in twijfel aan t trekken.
    Waarom weet ik niet goed. Ik kon zelfs men mindfullnes oefeningen niet doen. Ik dacht dat ik gek werd. Ben dan maar beginnen (troost) eten maar echt smaak of plezier had ik daar niet van.
    Vandaag nog redelijk hyper maar men humeur zit weer goed.
    Ga dadelijk een keer joggen. Beweging helpt miss tegen dat hyper gevoel.

Wanneer start je met de cognitieve gedragstherapie Tess?
    Ik ga vrijdag weer naar men psycholoog.

Veel sterkte
    groetjes
    Ilse

Hoi Katje,

Dat is puur mijn angst ook dat ik aan de bel trek, anders had ik echt wel tot vrijdag gewacht

Hoi Ilse,

Vervelend dat je hyper bent (rot gevoel net als nervositeit en onrust, kan je letterlijk tegen de muur aanlopen)
    Wie weet na het joggen ben je weer wat rustiger
    Niet te ver gaan joggen hoor anders werkt het weer tegen je!

Ik weet nog niet precies wanneer ik ga beginnen ik heb vrijdag een telefonisch consult dus dan zal ik wel meer horen.

Fijne dag nog dames!

Heb het idee dat mijn stemming wat verbetert, kan dat al na een week 40 mg slikken? Ik ben nu in totaal 2,5 maand onderweg met de medicijnen. Alleen het slapen is nog steeds een drama, te weinig ontspanning 's avonds volgens de psycholoog. Ik word juist dan actief en heb wat meer zin om dingen te doen. Voor het slechte slapen begon was ik juist echt een ochtendmens, iemand die in slaap viel in de bioscoop omdat het licht uit ging. Nu heb ik 's avonds helemaal geen slaapprikkel.

Naast mijn dip moet ik morgen op gesprek voor een andere baan, vanwege een reorganisatie. Ik ben daar goed voor gekwalificeerd, maar twijfel stilletjes of ik de energie er voor heb door het slechte slapen. Het maakt me allemaal wat verdrietig, ik werk ook nog steeds maar halve dagen. Krijg overigens ook binnen de nieuwe job alle ruimte om terug te komen, mijn werkgever is absoluut heel coulant.

Groetjes van mij.

Hoi'kes,

Dat verdrietig gevoel ken ik. Maar we moeten er even door.
    Ooit zal ons leven ook weer zijn zoals we het willen.
    Hoe ging het gesprek?

Groetjes
    Ilse

Hoi Ilse,

Ik ben aangenomen!

Groet,
    Kakel

Gefeliciteerd Kakel, heerlijk voor je!
    hoe gaat het nu met je verhoging naar 40 mg?

Ilse heb je nog gejogd?
    Ik heb op een ander topic gelezen dat je Abilify moet gaan slikken maar dat je hier tegen op ziet, ben je hier inmiddels al mee begonnen?

Ik heb net een telefonisch consult met het AMC gehad, en mijn arts heeft toegegeven dat ik toch wel in het diepen ben gegooid en dat de afbouw van de efexor toch te snel is gegaan.
    Aan de andere kant des de langzamer je afbouwt des de langer de klachten aanhouden.

Maar ja, na een week van heel veel angstaanvallen, emoties en veel huilen ga ik nu van de 20 mg naar de 40 mg, hoop dat het snel beter gaat. Heb mij nog nooit zo angstig, verdrietig en onzeker gevoeld!
    Volgende week woensdag heb ik een afspraak bij het AMC, ben benieuwd wat hier uit voort vloeit, want ik moet wel zeggen dat van mijn vertrouwen niet veel meer over is.

Groetjes van een verdrietige angstige Tess

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Citalopram
    By Elske2 in forum Antidepressiva
    Reacties: 3
    Laatste Post: 23-02-19, 09:20
  2. Cipramil afbouwen
    By m00rtje in forum Antidepressiva
    Reacties: 42
    Laatste Post: 04-07-12, 19:26
  3. Afkicken van Cipramil