Ik ben er achter gekomen dat als gevollig van verkeerde mastrubatiegewoontes ik het mezelf heb aangeleerd om te snel klaar te komen tijdens de sex (ook tijdens mastruberen) soms al binne 1 tot 3 minuten.
Ik vindt het voor m'n vriendin zeer vervelend en voor mezelf net zo erg omdat ik graag langer en daardoor ook betere sex aan m'n vriendin kan geven.
Het is niet aangeboren want ik had er tot voor m'n 16e nog geen last van, ik ben nu bijna 19 en ik wil er nu zo snel mogenlijk vanaf.
Voor mezelf heb ik zoiets van wat aan te leren is is ook weer af te leren.. MAAR HOE!?!?
Ik heb op internet het een en ander opgezocht aan afleer methodes maar daar boekten ik vrij weinig resultaat mee.
Een site heb ik wel gevonden over een betaald programma om de aangegeven oorzaak van een vroegtijdige ejaculatie af te leren wat je zelf thuis met dagelijkse oefeningen kunt afleren, alleen weet ik niet of die site te vertrouwen is omdat het niet een kwestie van 1 weekje is maar naar mijn idee wel wat langer z'n tijd nodig heeft.
Kan iemand mij helpen of tips geven???
PS: Een moeilijke rekensom, knijptechnieken en al die dingen heb ik geprobeerd maar er was niets dat hielp, alleen jezelf zat zuipen helpt maar dat wil ik niet iedere keer moeten doen om goeiie sex te hebben uiteraard.
Nogmaals ik MOET er vanaf!!!