Origineel gepost door
albertine
Beste Rianne en verdere lotgenoten,
Dat ook de diagnose pseudofeochromosytoom bestaat is voor mij nieuw. Na 2 ziekenhuisopnames zijn de urineuitslagen bekend en volgens de internist is dat bepalend en hiermee de feo uitgesloten. De klachten blijven bestaan, de bloeddruk schiet op en soms neer met grote verschillen ondanks 3 verschillende medicijnen die ik hiervoor nu gebruik. Frustrerend van het UMC is dat de internist in december fantastisch was, goed kon luisteren en de klachten heel serieus nam, nu een nieuwe arts-assistent die steeds iets anders zegt en meent dat een bloedruk van boven de 180 bovendruk (met grote regelmaat ondanks de medicijnen) geen kwaad kan, "zolang de druk niet boven de 250 komt geen gevaar."" Ook heeft ze metamucyl voorgeschrevenm misschien de darmen. Morgen naar gastro-enteroloog-opnieuw- en deze maand ook nog cardioloog. Slapen is een ramp, geruis in de oren is ook onaangenaam. Bovendien is mijn reuma weer aardig aan het opspelen (moest stoppen met de medicatie voor een operatie, die nog niet heeft plaatsgevonden omdat de bloeddruk te hoog was) Kortom: iedere keer weer een balans, maar zonder goede, duidelijke medische begeleiding zijn de klachten zeer frustrerend. Had me er al bij neergelegd: geen feo, maar nu lees ik dus dat de urineuitslagen niet zaligmakend zijn?
Een ieder moed en kracht toegewenst,
Albertine