Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Wijsheidstanden

  1. #1

    Standaard Wijsheidstanden

    Ik heb onlangs mijn twee wijsheidstanden laten trekken, boven en onder. Binnenkort moet ik de ander twee ook laten trekken, maar mijn voorste tanden beginnen lichtjes uiteen te schuiven. Doordat mijn wijsheidstanden erdoor kwamen, begonnen ze lichtjes mijn voorste tanden over elkaar te duwen, vandaar dat ik ze liet trekken. Ik had vroeger toen ik klein was een spleetje tussen mijn tanden, zou het kunnen dat door mijn wijsheidstanden te laten trekken er terug een spleetje tussen mijn tanden zou komen?? Of is het enkel dat ze zich goed willen zetten, omdat ze nu meer plaats hebben gekregen? Ik heb nooit een beugel/blokjes gedragen.

  2. #2

    Standaard Re: Wijsheidstanden

    Hallo again..

    Voor mensen die hetzelfde meemaken, of het resultaat willen weten. Ik ben al 4maand verder en ik heb mijn tanden uitstekend verzorgd. Nu is er niets meer van te merken, mijn tanden hebben zich terug goed geschikt, en zijn enkel lichtjes uiteengegaan voor op hun plaats te komen, geen spleetje dus

    Voor de rest ben ik blij dat ik ze onder plaatselijke verdoving heb laten verwijderen. Hoewel je twee keer langs moet gaan, (de eerste keer ging vlot geen pijn, de tweede wel, tand zat iets vaster) ben je er sneller van verlost.

    Voor de mensen die twijfelen of ze dit laten doen, of moeten, geen paniek, na 3 weken ben je blij dat het gedaan is en je geen last meer hebt! Nu heb ik een perfect gebit en het lijkt of er nooit iets aan gebeurd is

    Grtn
    Marvel

  3. #3
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Wijsheidstanden

    Hallo Marvel,

    Fijn te horen dat je tanden zich goed hebben geschikt na het verwijderen van je wijsheidstanden

    Lieve groet Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  4. #4
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Wijsheidstanden

    Mijn zoon had schrik dat zijn tanden zich gingen verplaatsen door het doorkomen van zijn wijsheidstanden, maar tot nu toe niets te zien, hopelijk blijft het zo want het was wel een beugelbekkie (zie foto-album), eerst buitenbeugel, dan blokjes en dan nachtbeugel.... en nu begint mijn dochter ook met haar wijsheidstanden, ja en ze is al 22, ze krijgt er 1 boven en 1 onder... dus de 2 volgende moeten nog komen xxx
    Leef vandaag, morgen komt wel

  5. #5
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Wijsheidstanden

    En mijn zoon begint nu pas eerst wijs te worden, hij is al 23...
    Leef vandaag, morgen komt wel

Soortgelijke onderwerpen

  1. Verstandskiezen/Wijsheidstanden verwijderen - Artikel
    By Agnes574 in forum Mond en tand
    Reacties: 2
    Laatste Post: 27-10-09, 19:56