Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Voor het eerst gevingerd HELP!!

  1. #1

    Standaard Voor het eerst gevingerd HELP!!

    Hallo ik ben melissa en ben al 16 jaar , ik ben vandaag voor het eerst gevingerd door mijn vriend . Ik vond het niet erg . Maar nadat we klaar waren wilde ik me gaan douchen en toen ik me uitkleede kwam er bloed uit m'n vagina ik weet niet of ik ongesteld ben geworden want ik ben nooit regelmatig ongesteld ... Maar is het erg aub help vind het egt eng

  2. #2

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Voor het eerst gevingerd HELP!!

    Hoi Melissa,

    Laat ik maar beginnen met het vertellen dat er niets aan de hand is! Wanneer je een onregelmatige menstruatie hebt kan het zijn dat je nu je menstruatie gekregen hebt. Maar er kunnen ook andere redenen zijn..

    Tijdens het vingeren kan het zijn dat je vriend perongeluk met een nagel ergens langs gegaan is, ook dit kan wat bloed opleveren. Heb je nog steeds last van een bloeding of was dit een korte tijd? In het geval van het laatste heeft waarschijnlijk je vriend binnenin de vagina een klein krasje met de nagels gemaakt! Geen probleem verder, dit heelt vanzelf weer!

    Groetjes Sylvia
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

Soortgelijke onderwerpen

  1. Eerst bruine afscheiding, na drie weken rood bloed
    By MyselfAndMe in forum Menstruatie
    Reacties: 6
    Laatste Post: 12-04-10, 17:15
  2. ’Vergoeding pillen eerst op proef’ - Trouw
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 28-01-09, 02:50
  3. Fins medicijn: Drontenaar moet eerst de sauna in - Stentor
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 27-01-07, 18:40
  4. Voor het eerst in twee jaar vogelgriepbesmetting in Zuid-Korea - Telegraaf
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 16-01-07, 04:15
  5. Voor het eerst donornieren voor hiv-patiënten - Zibb.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 18-12-06, 11:30