Weergeven resultaten 1 tot 10 van 10

Onderwerp: Wat doen laxeermiddelen met je?

Question Wat doen laxeermiddelen met je?

Beste mensen,

mijn naam is Miranda
    en ben zestien jaar.

Ik heb een vraagje.
    Wat doet laxeerpillen nou eigenlijk met je?
    Bij mij staat vastgesteld dat ik een eetstoornis heb, en ik gebruik regelmatig laxeermiddelen. Ik krijg er diarree van, maar wat gebeurt er nou in je lichaam?
    verlies ik vocht of vet?

liefs, Miranda

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Standaard Re: RW: vraagje

Je verliest enkel vocht en maakt je darmen 'lui' waardoor er meer vet wordt opgeslagen dan verbrand .. dus; van de laxeermiddelen afblijven!!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Standaard Re: RW: vraagje

Citaat Origineel gepost door Agnes574 Bekijk Post
    Je verliest enkel vocht en maakt je darmen 'lui' waardoor er meer vet wordt opgeslagen dan verbrand .. dus; van de laxeermiddelen afblijven!!
    Maar een vriendin van mij die is er 5 kg mee afgevallen!
    En ik gebruik het ook regelmatig, mijn darmen zijn toch
    al gesloopt, nu..
    ik heb ook chroom en appelazijn gebruikt...

Liefs, Miranda

Premium ++ Account dotito's Avatar

Standaard Re: Wat doen laxeermiddelen met je?

Is zoals Agnes, hier al vermeld, blijf er gewoon vanaf. Is zo gevaarlijk met der tijd als je dat blijft gebruiken.
    Je vriendin zal wel van iets anders zijn afgevallen, van laxeermiddelen val je niet af meid, geloof dat aub niet.
    Heb mensen gekend in ziekenhuis die jaren lang laxeermiddelen hebben gebruikt, met gevolg dat ze een stoma dragen nu, doordat de darmen met de jaren helemaal geperforeerd waren. Zoek het allemaal maar eens op op google.

Weet je als je wilt afvallen doe het dan in samenspraak met een diëtist.

Lieve groetjes Do
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Citaat Origineel gepost door dotito Bekijk Post
    Is zoals Agnes, hier al vermeld, blijf er gewoon vanaf. Is zo gevaarlijk met der tijd als je dat blijft gebruiken.
    Je vriendin zal wel van iets anders zijn afgevallen, van laxeermiddelen val je niet af meid, geloof dat aub niet.
    Heb mensen gekend in ziekenhuis die jaren lang laxeermiddelen hebben gebruikt, met gevolg dat ze een stoma dragen nu, doordat de darmen met de jaren helemaal geperforeerd waren. Zoek het allemaal maar eens op op google.

Weet je als je wilt afvallen doe het dan in samenspraak met een diëtist.

Lieve groetjes Do

Hihi nee. Ik heb een eetstoornis, ik moet juist aankomen. Maar de stem in m'n kop die blijft maar zeuren. Ik moet vechten van de dokter, maar ik kan het niet.
    Mijn vriendin ligt ook in het ziekenhuis, ze heeft een enorm ondergewicht en stond laatst weer onder de koude douche waardoor ze is onderkoeld geraakt ofzo, en toen moest ze met spoed naar het ziekenhuis (haar ouders hebben haar in der ondergoed mee genomen en later is haar vader met wat kleren gekomen), gelukkig leeft ze nog, maar ze moet nu naar een eetstoornis kliniek, en waarschijnlijk naar dezelfde als mij.
    Afschuwelijk.:'(

Premium ++ Account dotito's Avatar

Wat ik niet goed begrijp is dat je een laxeermiddel gebruikt, terwijl je een eetstoornis hebt
    Waarom neem je die dan, je zegt zelf dat je ondergewicht hebt. Daar kan ik met mijn verstand niet goed bij......

Wens je in ieder geval heel veel sterkte toe

Lieve groetjes
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Miranda,ik heb 22jaar laxeermiddelen gebruikt.Ik wou nooit dik worden en zeer stom gedaan.Wat nu ben 54jaar en mijn darmen zijn lui en spastisch geworden en chronisch.Dus dat is voor mijn leve lang,en dat doet verschrikkelijk zeer.Probeer het niet met laxeerpillen,gewoon de voeding.En als je het niet alleen kan,ga gewoon eens praten met een dieettiste.Sterkte knuffels van Beatje

beste Miranda
    laxeermiddel doet niets goeds met je lichaam, je verliest er geen vet door het maakt alleen je darmen kapot. zoals je in andere reacties al hebt gelezen kan je er heel ziek van worden en eindige met een stoma! dat wil je niet.
    ik denk de laatste tijd best veel na over dit onderwerp en ben toch benieuwd, jij gebruikt laxeermiddel. maar ik kan me bijna niet voorstellen dat dat legaal is voor een minderjarige. voor medicijnen moet je ook 18+ zijn. geld dit niet voor dit soort verwoestende middelen?
    ik hoop dat je reageert op mijn reactie want ik ben er erg benieuwd naar !
    alvast bedankt.
    Marieke

Hallo ik ben Mirthe, ik heb een keer een hele fles laxeermiddel gedronken.
    Toi toi toi!!!

Citaat Origineel gepost door mirthe340 Bekijk Post
    Hallo ik ben Mirthe, ik heb een keer een hele fles laxeermiddel gedronken.
    Toi toi toi!!!
    Ja Mirthe340....dat is een goed advies....not!

@Miranda: als je wilt afvallen, gebruik dan in ieder geval geen hele fles laxeermiddel maar gewoon je boerenverstand: gezonder eten en drinken en meer bewegen. Ik ben zelf ruim 10 kilo afgevallen door het op deze wijze te doen in combinatie met een dagelijkse kopje Feiyan afslankthee voor de detox en om mijn zwakke momenten goed door te komen.

Soortgelijke onderwerpen

1. Laxeermiddelen bij constipatie - Artikel
    By Agnes574 in forum Laxeermiddelen
    Reacties: 8
    Laatste Post: 13-08-13, 09:24
  2. Laxeermiddelen om af te vallen - Artikel
    By Leontien in forum Laxeermiddelen
    Reacties: 3
    Laatste Post: 13-08-13, 09:07
  3. Laxeermiddelen
    By An0niempje in forum Laxeermiddelen
    Reacties: 38