Weergeven resultaten 1 tot 9 van 9

Onderwerp: Hallo allemaal

  1. #1

    Standaard Hallo allemaal

    Ook ik ben hier nieuw, en wel met een reden, onlangs is bij mijn dochter PCOS vastgesteld, ik heb gezocht op internet en wel veel informatie daarover ontvangen, maar misschien zijn hier ook mensen met PCOS , die mij wijzer kunnen maken.

  2. #2
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    15-04-2010
    Posts
    1.625
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Hallo allemaal

    Mag ik vragen wat PCOS is?
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

  3. #3

    Standaard Re: Hallo allemaal

    natuurlijk, dat is polycysteus-ovariumsyndroom , eierstokken maken vele eicellen aan, maar deze zijn leeg, ook zitten er veel cystes in de eierstokken, dus de vruchtbaarheid is bijna 0. Bijkomende narigheden zijn hart en vaatziekten, kaalheid of juist overbeharing, en diabetes.

  4. #4

    Standaard Re: Hallo allemaal

    Hallo Pippie Maria...welkom op de site, wat een vreselijke ziekte lees ik net hierboven! succes met het vinden van informatie...als je hier naar boven scrolt dan kun je bij ziektes/aandoeningen klikken en van daaruit verder zoeken of er wat staat ivm deze bijzondere ziekte, ik heb er nog nooit van gehoord! Sterkte en anders zoek je gerichter en typt de ziekte in bij "geavanceerd zoeken" maar dat heb je waarschijnlijk zelf al bedacht als je tijd hebt....ik hoop dat je iets kunt vinden, en anders staat er vast wel iets in de gouden gids op medisch gebied, een instantie bijvoorbeeld met meerdere ziekte's en misschien kan deze jou verder helpen....Succes en sterkte voor je dierbare dochter!!!

    Warme groet van Elisabeth
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  5. #5

    Standaard Re: Hallo allemaal

    dank je wel voor je lieve reactie Elisabeth!

  6. #6

    Standaard Re: Hallo allemaal

    Succes maar weer Pippi Maria.....nieuwe dag met hopelijk nieuwe kansen....ondanks de regen vandaag wens ik je toch wat zonneschijn toe met als je zorgen omtrent je dochter...Warme groet van Elisabeth
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  7. #7

    Standaard Re: Hallo allemaal

    ja Elisabeth, we moeten het afwachten, momenteel krijgt ze een korte hormoonbehandeling, hopelijk gaat dat aanslaan . Bedankt voor je belangstelling!

  8. #8

    Standaard Re: Hallo allemaal

    Hoi Pippie Maria, ik ben benieuwd of het gaat aanslaan voor je dochter....wauw...elke behandeling is spannend hoe het lichaam daar op reageert, hoe klein dan ook...ik hoor graag de resultaten over een tijdje...prettig weekend hoor....dagggggg
    Lieve groet van Elisa....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  9. #9

    Standaard Re: Hallo allemaal

    Pippie Maria...hoe gaat het met je dochter? ik wens jou een prettig weekend en sterkte met alles...een hele aanslag op het gezin als er iemand ziek is!!! Hartelijke groeten van mij....Elisa.... ik hoop dat er wat positiefs gebeurd voor haar....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Soortgelijke onderwerpen

  1. Hallo allemaal!
    By MonicaB in forum Even voorstellen...
    Reacties: 1
    Laatste Post: 21-11-13, 10:58
  2. Hallo allemaal!
    By Heideblauwtje in forum Even voorstellen...
    Reacties: 1
    Laatste Post: 18-03-13, 10:49
  3. Hallo allemaal
    By Sven144 in forum Even voorstellen...
    Reacties: 0
    Laatste Post: 15-02-13, 19:08
  4. Hallo Allemaal!
    By Castoreika in forum Even voorstellen...
    Reacties: 0
    Laatste Post: 09-10-12, 15:16
  5. Hallo allemaal
    By AJH in forum Even voorstellen...
    Reacties: 1
    Laatste Post: 23-11-11, 21:07