Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Help mee en maak kans op een kookboek!

  1. #1

    Smile Help mee en maak kans op een kookboek!

    Heeft u in de afgelopen 12 maanden voor het eerst een hartdiagnose/-behandeling gehad?

    Dan zijn we op zoek naar u!

    Wij zijn twee masterstudentes Psychologie aan de Universiteit Leiden. Voor ons afstudeeronderzoek onderzoeken wij hoe mensen met een hartaandoening omgaan met het aanpassen van hun leefstijl en hoe dit invloed heeft op hun tevredenheid en welzijn. Hiermee hopen wij te bereiken dat andere mensen met een hartaandoening in de toekomst beter begeleid kunnen worden bij het toepassen van leefstijlveranderingen.

    Bent u in de afgelopen 12 maanden voor het eerst gediagnosticeerd met, of behandeld voor een hartaandoening? Dan zou het ons enorm helpen als u onze vragenlijst wilt invullen. Het invullen van de vragenlijst duurt slechts 20 minuten. Uw antwoorden worden geheel anoniem verwerkt. U maakt daarbij bovendien kans op het winnen van een van de vijf kookboeken met lekkere en gezonde recepten!

    Interesse? Klik op de volgende link om naar de vragenlijst te gaan: uleidenss.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_6ECnO8ObmQo2ZCZ

    Alvast hartelijk bedankt!

    Janneke en Jessica

  2. #2

    Standaard Re: Help mee en maak kans op een kookboek!

    Helaas kun je niet op de link klikken. Kopiëren, plakken voldoet natuurlijk ook .

Soortgelijke onderwerpen

  1. Keelpijn aan één kant, maak me zorgen!
    By feeks in forum Keel, neus, oor
    Reacties: 4
    Laatste Post: 13-08-12, 11:35
  2. Ik maak me zorgen over onregelmatige menstruatie
    By anonieme meisje in forum Menstruatie
    Reacties: 50
    Laatste Post: 09-04-11, 00:54
  3. Draaiboek griepvaccinatie in de maak - Volkskrant
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 10-07-09, 11:00