Wel, ik zit tegewoordig met een probleem...
Ik en m'n vriendin zijn nu al 7 jaar samen, en hebben een zeer gevuld en gezond sexleven.
Maar,....nu heb ik problemen met vroegtijdig klaarkomen!!! En dat is niet echt prettig!!
M'n vriendin vind't niet zo erg, maar toch, ik wel, ik wil haar ook laten genieten.
we lossen dit regelmatig wel op door nog een keer of zelfs 2 keer nadien nog eens te vrijen, maar ja...
En ik snap echt niet hoe dit kan?? Ik bedoel, we zijn 7 jaar samen, we hebben elke dag sex, minstens 1 keer, dan denk je toch dat dit niet KAN gebeuren?? Toch?...Ik dacht eerder andersom, dat'k hem op de duur niet meer recht zou kunnen krijgen, of niet meer zou kunnen klaarkomen.
Soms is het zelfs zo dat tijdens het voorspel ik snel moet terug trekken en haar vragen om langzaam te doen![]()
Eén keer heeft ze me zelfs met een natte broek opgescheept toen we wat waren aan het spelen ind e zetel....
Dus hoe kan dit nu toch? we zijn beide 23 jaar oud, al 7 jaar samen..en nu dit? Ik vind het langst de ene kant best wel grappig hoor, maar ja...langs de andere kant.....![]()
En, ja ik geraak dus niet van't probleem verlost, dus.....hulp???