Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Ervaringen met mutualiteiten van Landsbond der Christelijke Mutualiteiten

Administrator Premium ++ Account Nationaal Gezondheids Forum's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Standaard Ervaringen met mutualiteiten van Landsbond der Christelijke Mutualiteiten

Hier vind je ervaringen met mutualiteiten van Landsbond der Christelijke Mutualiteiten.

Bezoek de website van Landsbond der Christelijke Mutualiteiten

Plaats hieronder jouw ervaringen met Landsbond der Christelijke Mutualiteiten.
    Laatst aangepast door Nationaal Gezondheids Forum : 11-03-09 om 12:37

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Standaard Re: Ervaringen met mutualiteiten van Landsbond der Christelijke Mutualiteiten

Ik ben aangesloten bij de CM midden vlaanderen en ik heb tot nu toe enkel maar positieve ervaringen te melden en een snelle,correcte manier van afhandeling/verwerking.

Waarom ik bij de CM aangesloten ben?
    Ik ben nederlandse en daardoor ben ik bij de CZ aangesloten.
    Deze staan weer in contact/samenwerking met de CM in Belgie,vandaar!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Premium Account mamalien's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Standaard Re: Ervaringen met mutualiteiten van Landsbond der Christelijke Mutualiteiten

mij hebben ze na een jaar en een half eraf gezet omdat mijn ziekte fibro niet herkent is hier in belgiê. wij zijn nu bezig in hoger beroep en hopen dat ik er terug kan opstaan. ik ben echt niet meer in staat te gaan werken ik ben verbonden aan mijn zetel en heb ook reeds twee ingrepen achter de rug aan mijn nek.

Soortgelijke onderwerpen

1. Ervaringen met mutualiteiten van Hulpkas voor Ziekte- en Invaliditeitsverzekering
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met mutualiteiten in België
    Reacties: 2
    Laatste Post: 25-12-10, 11:36